maandag 12 oktober 2015

Sleepless in Vegas

De gebruikelijke rimram als je de VS binnen komt, 45 minuten aanschuiven voor immigration en dan hupsa in een stretch limo naar ons Hotel New York New York in Las Vegas op de Strip.
Moe maar tevreden, na ca 24 onderweg te zijn geweest heb ik met de laatste krachten mijn valies uitgepakt en mijn laptop opgestart.

Nu was mijn batterij af en moest ik eerste even opladen om te kunnen slapen :-) Dan maar een klein rondje van het hotel gedaan een stukje pizza gegeten en dan het bed in. Nu is het 4u later en lig ik alweer wakker... Sleepless in Vegas.

Eerste indruk: Miljaaar quel bordel! Alles flikkert, duizenden gokautomaten, vriendelijk personeel, overal lawaai en kitcherige blink bling. Zeer ruime hotelkamer (we zijn ook geupgrade naar 2 grotere kamers met connecting door) en zachte bedden?

NU probeer ik nog een paar uur te slapen... It's 5:30 AM