zondag 6 februari 2011

We reizen om traag te worden

Goeie middag. Ik zit hier nu op mijn terraske in de schaduw, temidden van een mooie tuin en heb gisteren weer even geleerd wat er echt telt in het leven. Geduld hebben...
Alle vluchten mega stipt op tijd. Chapeau Etihad. Dan kom je in dit land aan en je leer direct weer dat je hoort geduld te hebben. Immigration duurde meer dan een uur wachten. Taxi dan met in een rotvaart naar Pattaya. Hier aangekomen rond 21u ipv de voorziene 20u, ingecheckt, douche, andere kleren aan en hup naar mijn favoriete restaurantje "Oh Aharn Thai" op South Pattaya Road. Het restaurant zat afgeladen vol. Na een klein uurtje wachten ... ik viel bijna in slaap op de tafel, kwam een overheerlijke Chicken Yellow Cullyw ith Steam Lice. Ik heb gesmuld... Da terug naar het hotel... wou even op internet... 1/2u aan de receptie gestaan. De nachtwaker wist niets.. Probeerde voor de show mensen te bellen, maar zei dan "solly, tomollow".
Vanmorgen dus de toegang gekregen. Naais... Nu op naar food, massage en lelax. En misschien ga ik me dan morgen al niet meer ergeren aan het wachten...