zaterdag 19 februari 2011

24u zonder Internet verdorie

De internettoegang in het hotel is voor 24u down geweest. Bom heeft zijn camera nog steeds niet mee en ik zit ondertussen aan het begin van mijn laatste dag voor dit avontuur. Nu 13u lokale tijd en vanavond 20u vertrekt mijn 777 naar Abu Dhabi. Ben al ingecheckt, dus tegen 16u30 een taxi nemen en dan is het een kwestie van zitten, eten drinken, wachten en ondergaan :-)
Eigenlijk een beetje zoals gisteren.

Ben opgestaan, gaan wandelen op zoek naar een hondbijt en dat gevonden bij Swenssen's. Dan een zwempje gedaan aan het hotel en een massage genomen en dan was het alweer donker... LOL.

Gisteren was Big Buddha Day. Dus alles waar alcohol geserveerd werd was gesloten. De hele boetiek hier in Pattaya was een dooie bedoening. Hier en daar was wel iets open, maar het was beperkt. Toeristen begrepen er de ballen van. Gelukkig heb ik hier vrienden die de weg weten en zo kwamen we ergens in de buitenwijken van Pattaya in een SUPER MEGA LEUK gezellig barretje terecht. We zijn er om 3u30 vertrokken als de fles 100 Pipers leeg was. Dus we hebben met 3 man plus de madam van de zaak de hele avond whisky gedronken en ik heb de rekening mogen betalen: € 17. ZO wil ik nog wel eens uitgaan. Na het drinkgelag nog even gestopt aan KFC voor kippetje en dan het nest in tot de middag. Stipt om 12 rinkelde dan de telefoon. "YOU TSEK OOT TOODEE MISTEER?". "Yes, I check out around 17:00 and I payed already for late checkout." "OK, MISTEER, TAN YOU"...
Zo wordt een mens natuurlijk graag gewekt.

Maar ja time to say goodbye. Dadelijk nog een hapje en misschien een massage voor ik in de taxi stap en dan horen we elkaar weer via deze blog vanuit Abu Dhabi ergens deze nacht, als alles op tijd en schema loopt.