donderdag 27 februari 2014

Mango Pancake nummer 4

Donderdag vandaag, al heb ik het gevoel dat het zondag is. Alles loopt hier naar zijn einde. Gisteren dan maar aan het strand in North Pattaya gebleven. Lui in de strandstoel gehangen. Lekker gegeten en dan wat gaan slapen. Tegen 22:30 dan naar 't stad getrokken en een soepje gaan eten. Dat soepje is me heel slecht bevallen. Daar gaan we dus niet meer terug. Het is de tweede keer op mijn 12 reizen naar Thailand dat ik ziek ben van het eten. Tja kan gebeuren. We hebben er dan maar een recuperatiedag van gemaakt vandaag. 

Nu zit ik weer op het terras van de French Bakery La Baguette met een mango pancake en een roze mompelpoes drankje. Morgen deze tijd zal het onze ... varen. Nog even 24u genieten. 'K hoor dat het weer in Belgiƫ niet zo slecht is, dus dat valt mee.