maandag 29 april 2013

In de USA is het allemaal fast food of erg duur...

NEEN. :-) Na 10 dagen in de US of A heb ik weer eens vastgesteld dat het gekende verhaal van reizigers die terug keren van de VS die klagen over slecht eten echt niet klopt. Velen hebben 14 dagen Mc Do of Burgerking achter de kiezen. We hebben inderdaad al een paar hamburgers gegeten. Maar we hebben al schitterend gegeten. vandaag onder andere de "sjappigste" gegrilde kip in het Peruviaanse restaurant Limon. Vanmiddag een schitterende Pizza op onze wijntour (later meer hierover). Zoals in '91, als ik de eerste keer in de VS kwam had ik dit al snel geleerd. Je kunt fantastisch eten in de VS en zeker in een stad als SF. Dit is echt wel een mekka van culinair genot. Ik denk dat ik hier kom wonen afwisselend met Bangkok :-)