zaterdag 20 april 2013

I like vliegen

Aan boord bleken nog mensen ontevreden over hun seat en nog voor we er erg in hadden had ik een stoel naast jacqueline en ook nog een lege stoel langs de andere kant en de mama kreeg een knappe jonge gast naars haar die haar onmiddellijk heel het Inflight Entertainment Systeem heeft uitgelegd. Dus iedereen happy! De Campari orange staat voor me en smaakt heerlijk, de zoute koekjes zijn lekker... Time for HOLIDAY!

Ik moet zeggen dat de service aan bood zeer goed is. De crew is superlief en formidabel gedienstig. Eten en drank wordt echt goed verzorgd en het comfort is prima. Velen hadden klachten in fora over de zetels, wel ze zijn best OK... We zitten op ons gemak. Ik ga zelfs meer zeggen de vlucht is behalve dan de perikelen met de seating van het beste wat ik in de laatste jaren heb gezien. Dikke pluim voor de crew!

Nu tijd voor een slaapje.. Turboslaapje, want over 4u komen ze alweer met drank en eten :-)
Heerlijk slaapje gedaan, een schitterende film gezien: “Life of Pi”, ondertussen 5 keer een drankje gekregen, een ontbijtgranenkoekje en nu weer eten... De volledige film bekeken van de laatste vlucht vóór zijn pensioen van LH chefpiloot Jurgen Raps op de A380. Was zo mooi dat ik eraan denk de DVD te bestellen om nog een paar keer de bekijken. Ik denk dat hij mij ook een A388 zou kunnen verkopen met zijn passie voor dit machien. mochten centen geen rol spelen. :-p

Ik ben in de wolken (letterlijk en figuurlijk) van deze Lufthansa vlucht. Perfect op tijd, perfecte (!!) service, een A380 met zijn stille en stabiele cabine en lekker eten. Zelfs het broodje bij de maaltijd was beter dan bij SQ. Ze hadden een inch meer beenruimte mogen laten, voor nog iets meer comfort en het IFE is soms een beetje traag in reactie en niet helemaal optimaal qua usability, maar dat is mierenneuken.
Net weer lekker gegeten. We zijn nu vlak voor de landing. De routebriefing voor onze eerste road trip van 320km is klaar. Hopelijk geraken we vlot door immigration en kunnen we tegen 14u30 de baan op met onze "van".

Na een ietwat harde landing en een uurtje aanschuiven voor immigration, mochten we de VS dan binnen... Maar zouden ze dat ook gedaan hebben hadden de ondertaande foto op voorhand gezien? LOL. De uitleg bij de foto schrijf ik in een volgende post. Want de dag is nog niet gedaan :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten