zaterdag 20 april 2013

Flyday... In de wolken van Lufthansa

Deze morgen om 3u05 wakker... Hmmmm ik moet nog mijn netwerkkabel inpakken en het water van de verwarming checken. Meteen was the body op ON voor deze drukke dag. Tegen 4u had ik al wat op de blog gezet, een douche genomen, een kop koffie gedronken en de vogel alsook mijn lieve Ton dada gekust...

Nu zit ik in de A380 van Lufhansa richting SFO en voor het aperitief schrijf ik eerst een beetje blog. De check-in is een ramp. Op Brussels Airport kun je enkel aan terminals inchecken en die terminals hebben dezelfde datafeed als de online check-in. Dus ook nu waren weer enkel verspreid over het vliegtuig plaatsen te kiezen, maar nooit meer dan 2 in dezelfde buurt. Aan de baggage drop off dan maar geprobeerd ons te laten reseaten. Blijkbaar zit den bak toch redelijk vol zegt de vriendelijke dame... Inderdaad, hier zijn in Y geen 10 plaatsen meer open.
Het vluchtje naar FRA is echt de naam vlucht niet waardig, het is eerder een sprong van 28 minuten.
Super vriendelijke crew, een snack (muesli bar) en een drankje. Tomato juice, what else? LOL

In Franfurt liep de overstap heel erg vlot, en met relatief weinig kilometers. Maar wat ons het meest verbaasde is dat we geen handbaggage controle meer hebben gezien sedert Brussel. Dat was vroeger anders richting VS... Bundes Grenzschutz was vriendelijk, alles vlotjes. Jacqueline nog even oordoppen tegen snurkers gekocht in de shop en dan boarding. Goed, we zaten oorspronkelijk allemaal apart en na de reseating als drie kiekens (past bij de expeditie) achter elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten