dinsdag 1 november 2016

Vliegen met de HS-TKL

Daar gaan we weer. Het is 21u Belgische tijd. Ik zit nu 35000 voet boven de aarde vlakbij Calcutta een beetje te schudden in de HS-TKL van Thai Airways. Het valt me nu weer enorm op hoe lawaaierig de 773 is. Het is wel al van vorig jaar met de A380 van LH naar Miami geleden, maar het valt echt op. We zitten op de voorlaatste rij en de middelste zetel is helaas niet vrij gebleven tussen Ton en mij. Dus heb ik de gang aangeboden aan de mens die daar geplaatst was en iedereen happy. Ik ben al happy als ik mag vliegen, ongeacht de plaats :-)
Thai heeft weer wat veranderd aan de catering, want de menukaart klopte niet met het aanbod en het eten was eigenlijk weer een stuk beter dan de vorige keer. De gin is opnieuw Bombay en de wijn is ook aangepast. Heb het rood geproefd en valt best mee. We zijn netjes op tijd vertrokken en zouden eigenlijk bijna een uur te vroeg moeten landen. Goed zo want dan hebben we onze aansluiting naar Phuket met de eerste vlucht van de dag 7u45. Heb 1 film gekeken Finding Dorey van Disney en voor de rest wat geslapen, ik was echt stik kapot.

Straks na nog een wipje van 65 minuten (en hopelijk met de A350!!!) gaan we direct naar het hotel en daar zien we wel als de kamer al vrij is of als we nog gaan moeten wachten... Als we moeten wachten dan gaan we iets eten, 2u massage en ga ik naar de kapper. Tegen da zal de kamer wel beschikbaar zijn voor een welverdiend slaapje :-)