vrijdag 4 november 2016

4 dagen Phuket

Oooh er zijn alweer vier dagen in Phuket om. We beginnen aan dag 5 en hebben eigenlijk nog niets gedaan. We lopen wat heen en weer nemen massage, gaan iets eten, duiken binnen in Jungceylon en komen terug naar de hotelkamer. En als het donker is gaan we een pintje drinken, een paar shows zien en als alles sluit naar huis.
Ik heb ondertussen wel mijn bril voor autorijden hier besteld, zaterdag mag ik die afhalen en dan zien we wel weer.
Gisteren een incidentje gehad. Ton heeft kennis gemaakt met de trottoirs in Thailand. Toen mijn moeder naar Thailand wou, vroeg ze of er iets voor haar gevaarlijk zou zijn in Thailand. Ik heb toeg gezegd: "jazeker, de trottoirs". Na een korte duikvlucht en een halve koprol was Ton twee schaafwonden rijker. Gelukkig heb ik alles bij en is er een apotheek om de hoek om opsite te gaan halen. problem solved. Gelukkig niets ernstigs.
Vandaan trekken we eropuit met Mai... En morgen probeer ik hier ook wat foto's toe te voegen van de voorbije dagen.