woensdag 28 januari 2015

Hua Hin

Hello World. Verslag van de afgelopen dagen.
Na aankomst moesten we even wachten op de kamer. Een lekkere lunch gegeten op het terras van Asara Villa & Suite en dan tegen 14u de kamer op. Meteen de transfer naar Hua Hin town gereserveerd voor 's avonds en eerst een slaapje gedaan.

De transfer van Bangkok Airport naar Hua Hin was een flinke reis. En eigenlijk was ik niet happy met het geheel. Als Pegase ons luxe merk moet zijn, ontbrak er op deze “directe transfer” toch zo de finesse. Ik voelde me eerder backpacker, dan Pegase gast. Ik ben al hartelijker ontvangen door gewone taxi chauffeurs en voor een transfer van 3u had er toch een flesje water vanaf moeten kunnen.

In de loop van de namiddag eens gaan rondtoeren in het hotel... Niet slecht. Ik ben best tevreden van de keuze, maar of dit nu echt Pegase is,... 


We schrijven in de brochure dat de kamers 120m² groot zijn... Wel ik denk dat het grondstuk waarop ze gebouwd zijn rond de 100m² is en de kamer zelf is volgens mijn schatting 65m². Maar dan is er nog een buitendouche aan de ene kant en een terras aan de andere kant. De badkuip is in ieder geval groot genoeg om met twee in te baden en kan ca 1,5 m³ water bevatten.



Hierbij valt het eco verhaal over water sparen in de folder van het hotel redelijk in het water :-)