dinsdag 15 mei 2012

Valiezen pakken

Vandaag is het dan tijd om het valies klaar te maken. Wat neem ik mee? hmmm Niet te veel. Een fles Champagne om ginder met de vrienden te drinken? Goed idee. :-)
Ah het gevoel is zo goed om weer eens te kunnen reizen. En terug naar mijn vierde thuis, of is het ondertussen toch eerder tweede of derde thuis. Ik eet nu al bijna elke dag rijst, maar ik mis het goedkope eten op straat, het klimaat en de chaos. Misschien mis ik dat laatste het meest van allemaal... Gewoon crazy alles door elkaar, terwijl het wel werkt. Nog een 40 tal uur en we zijn de lucht in. Cannot wait to fly, connot wait to go, cannot wait to smell the air outside @ Phuket Airport. Ik ga nu wel iemand heeeeel speciaal erg missen, maar volgende keer moet ie mee. Stop met internetten Miguel, Time to pack your stuff!