zaterdag 19 mei 2012

Lazy me

We zijn hier al meer dan 36u en ik heb nog amper iets in de blog geschreven. Let's say sabai sabai. Het komt nog wel. voorlopig eerst even tot rust komen en genieten van het moment. Mama is al een beetje op haar plooi en Jacqueline is ook al op haar gemak. "Zijn die mensen nu echt zo vriendelijk?" Vandaag alvast Phuket weekend Market gedaan en daarna lekker Tiger Prawns gaan eten in Chiang Rai seafood. Ik heb hier ondertussen een reeks fans die om de hoek van het hotel mama proberen te overtuigen om haar zoon te geven aan één van de meisjes daar "to make you nice babies". LOOOL. Dit heeft in de afgelopen 3 wandelingen al telkens voor animo gezorgd. Als ik dan toch geen baby wil met haar, wil ze me dan graag morgen een footmassage geven. Gratis. Maar definitie van voeten zal dan wel iets breder bekeken worden dan gebruikelijk in onze cultuur. Mama heeft hartelijk gelachen met het hele voorval, maar ik moet daar nu dadelijk terug langs hee, als ik nog een pintje wil gaan drinken voor het slapen gaan. In de gids : "how to survive patong beach" staat daar natuurlijk geen woord over. Gelukkig ben ik niet gemakkelijk uit mijn lood te slaan en op de terugweg liggen ze (hopelijk) al lang in bed. Ah wat heb ik deze heerlijke chaos gemist. En mensen die glimlachen al ze je zien, of wild staan te zwaaien als ze je weerzien. Ja... Ik ben weer even thuis. Ben eens benieuwd wat we morgen gaan doen. We go with the flow, where the sea throws us ashore. Dat is voor mij een heerlijke vakantie en ik heb zo een vermoeden dat mijn twee dames daar ook al van genoten ondanks het feit dat ze nog volledig in de eerste fase van hun culture shock zitten. AANRADER: Hotel The Nap Patong beach. Modern en stijlvol hotel met een schitterende service en een hypermodern interieur.