vrijdag 23 februari 2018

Nu hebben we toch even rust verdiend


We zijn op onze kamer direct in bed gekropen en ik heb zelfs de oproep voor het ochtendgebed niet gehoord. De eerste nacht echt slapen, na een woelige en drukke week. Ik weet zelfs niet waar mijn jetlag is. Want alles was vanaf vorige vrijdag tot nu totaal door mekaar, dat ik geen idee heb of ik überhaupt een jetlag heb gehad dit keer.   

Donderdag was dan de eerste dag zonder "zorgen". Chinees ontbeten in een "top restaurant" om de hoek van het hotel. Ik ben naar de kapper geweest bij een schoolvriendin van Ton, ik heb een zeer goeie massage genoten in een massageschool (300THB voor 2u) en we hebben de lunch genomen en wat gerust. Om 18u hadden we afgesproken met de ex-schoolkameraden iets gaan eten. Vrolijk weerzien. Ik ken er ook al een paar van ondertussen. En na wat Karaoke en veel te veel eten en voldoende vloeistoffen werd de rekening gebracht: 400THB per persoon. 12Euro voor een hele avond vertier.

Slecht geslapen en deze morgen koffers gepakt en treinticket gaan scoren. 2u vertraging. Damn. Ok Nothing to do about it. We can only feel more like home :-)


This delay was sponsored by...
Nu zitten we in de trein naar HatYai. Eerste klas met airco en elektriciteit. Twee uur te laat aan het tuftuffen aan een toch wel redelijke snelheid van 85 km/u. Time for a short holiday denk ik.

Wat een avontuur was dit toch? Ben het nog volop aan het verwerken en dit schrijven was een deel van het proces. Nu nog de innerlijke rust terug vinden na deze bewogen week. Komt wel goed. Ton, bedankt dat ik deze zeer bijzondere en intieme momenten mocht meenemen als ervaring.