maandag 4 mei 2009

Kan iemand aan de noodrem trekken?

Het gaat weer veel te snel. We zijn alweer 5 mei en al 5 dagen van de elf dagen zijn in rook opgegaan. Nu goed geen rook zonder vuur, geen Miguel zonder schiertjes. Er is de laatste 3 dagen ontzettend veel mailverkeer geweest tussen de broer van een Bart, die net uit het ziekenhuis is, en bij zijn broer in Pattaya is tot volgende week. Ik heb besloten hen te gaan opzoeken. Dus deze middag naar Pattaya gevlogen voor 3 dagen, Bom blij, Bart en zijn broer Rens ook. Hahaha. Natuurlijk inderhaast dingen vergeten in Phuket, maar de belangrijke dingen zijn mee ;-). T shirts bijvoorbeeld niet... Nu dat is het kleinste probleem in dit land. Al inlichtingen genomen hier, morgen gaan ze proberen mijn bijna doorgetrokken GSM die wou leren zwemmen nieuw leven in te blazen. Voor de rest de hele tijd heen en weer gerend tussen strand, hotel, c&n massage en JungCeylon shopping. Het regende de hele tijd in Phuket. Hier in Pattaya stralend weer. Vanavond dan weer in mijn top restaurant gaan eten "oh ahaarn thai". Voor mij het beste Thaise restaurant in de wereld. Eén van de hoofdredenen van mijn uitstapje hierheen. :-)
Tijd voor een slaapke, maar kan iemand aub wat op de rem gaan staan, want die volgende 6 dagen lijken me net iets te kort.