dinsdag 25 december 2007

Onze laatste avond in Phuket

Tja na onze twee massages was het wel nodig om de beentjes eens los te gooien en te gaan genieten van een laatste avond in Phuket. Rustig begonnen met een maaltijd in ons eenvoudig restaurantje aan het hoerenstraatje en dan hupsakee het nachtleven in. Eerst een pintje gedronken op een terrasje en dan naar een travestieshow gaan zien. Onze vriend Mai is dan ook even komen piepen na zijn werk en we zijn lekker blijven doorgaan tot 5u 's morgens. Daeng, de uitbater van de disco tracteerde ons verschillende drankjes en we hadden een paar leuke en interessante gesprekken op de dorpel van de discotheek na sluitingstijd. Hendrik is wat later gaan slapen, maar ik lag veilig en wel in bed tegen half vijf. Om 10u opgestaan, de hond gaan bijten, de was gaan ophalen en met de taxi naar de luchthaven. Gelukkig was onze vlucht op tijd (De afgelopen 2 weken was dit niet het geval geweest) en na een 5u45 vliegen, anderhalf uur pauze in Oman en dan 7u vliegen stonden als een kerstekindje op Zaventem. Moe, kapot, ambetant van de kou lag ik om3u in bed in Gent aan het nadenken over dit hemelse avontuur. Wat hebben we weer plezier gemaakt, veel toffe, leuke vrienden leren en wat hebben we met volle teugen genoten van de ontsnapping uit dit in Kerstsfeertje in de vrieskou. Ik ga volgende week eens de volgende reis beginnen planne, want lang wil ik zeker niet wachten. Liefst van al zou ik vandaag nog opnieuw vetrekken, maar drie weken zijn echt te kort....