dinsdag 27 mei 2008

Daar gaan we weer

Zo zes maanden na December 2007 vertrek ik weer naar Thailand. Dit keer met een heel raar gevoel. Ik ga er alleen naar toe, zonder mijn ondertussen vaste reisgezel Hendrik. Thailand zonder hem zal toch anders klinken. Ik ga er veel vrienden terug zien, maar ik hoop vooral tijd te vinden voor bezinning vlak voor ik me terug in het gewoel van TC ga werpen. Over ongeveer 48 uur sta ik in Bankok Savarnabhumi aan de grond. Ik heb eigenlijk nog niet echt klaar voor mijn vertrek, en het kan me ook niets schelen. Carpe Diem en Sanuk zijn de enig woorden waar ik nu aan denk. Very strange feeling. Ik ben echt eens benieuwd naar mijn vlucht met Thai. Het zou 1 van de topairlines moeten zijn, dus de verwachtingen zijn groot. En iĀµals het dan toch niet zo goed meevalt weet ik dat mijn massagesalon in Phuket om 14u een tafel gereserveerd heeft voor me. Twee uur Thaise Massage... grijns dat doet me even lachen op dit late uur. Prima gevoel om mee in bed te kruipen. Wordt vervolgd...