zondag 9 december 2007

Maagje in de knoop

Ondertussen alweer zondagmiddag hier. Gisteren niet veel gedaan eigenlijk. Na de schrijfsels hier WATs gaan bekijken. Chaing Mai heeft een reeks prachtige tempels. Een paar hadden we de vorige keer gezien. Nu hebben we er nog 2 hele mooie gaan bekijken. Onze super gids NETTY sleepte ons de hele namiddag mee. In de late namiddag voelde ik me wat minder lekker en in het SUPER restaurant (ongeloveloos 10 kelners en 20 klanten en alles aan erg normale prijzen, 25 Euro voor 4 personen uitgebreid dinneren) . Jammer dat ik mijn portie heb moeten laten staan. We waren allemaal kapot van onze drukke dagen en nachten zodat we wijselijk besloten hebben de boeken om 11u toe te doen. Onze tweede gids Tong moest om 4u45 beginnen werken. In de loop van de nacht werd dan duidelijk dat de darmpjes een beetje in de knoop lagen. Immodium kan wonderen doen, dus vandaag wat voorzichtig eten en drinken en dan zou dat vrij snel weer moeten beter gaan. Vandaag dan lang geslapen, naar de shopping mall geweest om kleertjes te kopen en ons hotel voor Phuket geboekt. Vanavond houden we ons rustig want morgen is Thai Kickboxing gepland. 1 week Chaing Mai is gewoon te kort. Volgende keer 1 maand Chiang Mai denk ik ... ;-)