zaterdag 7 juni 2008

Reizen reizen reizen

Eindelijk weer eens een half uurtje de tijd om tot rust te komen op het internet. ;-)
De afgelopen dagen ware hecktisch. Mai was heel triest dat ik nu al wegging, want hij wo me nog zoveel laen zien en hij had net nu zijn 3 vrije dagen, maar ja ik had mijn vluchten geboekt toen zijn baas de plannen even omgooide. Goed dus op de 5de juni ben ik dan om 6u ogestaan, met de taxi om 7 vertrokken naar de luchthaven. De vlucht met Bangkok airwais was de max. Het busje bracht ons naar een vliegtuig, gelukkig niet het mijne... een 717. Mooi beschilderd maar het bljft een ouden bak. Het busje stopte dan aan een turboprop ATR72. Daarmee ben ik dan naar Koh Samui gevlogen. Van Koh Samui heb ik wenig gezien. Ben er 'beland' in een pension gerund door een belg en het was heerlijk. Het nachtleven bekeken. Super, verschillende disco's op het strand. Maar het soort disco's zoals wij niet kennen. Relax disco met eten en drinken op het strand met ligstoelen.. Heerlijk gewoon.
Dan gisteren in de namiddag de vlucht genomen naar Bangkok en met een taxi naar Pattaya geraakt in 2u30 rijden, voor een deel in de gietende regen.
Gisteren dan op verkenning geweest in Pattaya tijdnes de donkere uren. Amai inderdaad dis is een gekke stad, maar een beetje zoals ik al schreef van Patong, het is net als kitch terug zo groots gemaakt wordt dat het weer kunst wordt is de lelijkheid van Pattaya weer zo lelijk en schreeuwerig dat het toch weer een zekere charme heeft.
Ik heb een super hotel gevonden bij ratestogo. Zit pal in het centrum en heb ee LUXE kamer. Ik ga blijven tot mjn vlucht vertrekt en bangkok overslaan. Ik bn he beu om morgen alweer mijn koffer te moete pake ... Ik ga aan he strand gaan liggen en even itrusten van de afgelopen wlde dagen van reizen en afscheid nemen van een plek.