woensdag 4 juni 2008

Dan toch de kapper

Het is gelukt. De haren zijn geknipt geraakt, hetzij op de valreep gisteren.
Na twee dagen van intensief lezen vond ik dan weer wat tijd voor zoiets als de kapper. Ben nu elke dag online in het hotel. Hier is gratis internet.... Kan mijn business gemakkelijker in de gaten houden en moet er niet meer voor betalen. That sounds good.
Vandaag lekker lang geslapen, wakker geworden met een paar aaaahs en ooohs uit de kamer naast me. *grijns* en voor de rest alles prima in dit paradijs.
Gisteren dan beslist dat ik vandaag me niet ga kwellen in een bus voor 7uur en dan 2-4uur op een kotsboot ga zitten. Ik ga gewoon met het vliegtuig naar Koh Samui. 38u moet voldoende zijn om wat te kunnen vertellen over dit paradijs binnen het paradijs. Vanaf overmorgen gaat het alleen nog richting busy en more busy. Eerst naar Pattaya en dan naar Bangkok. Ik ga nu nog wat rusten met een goed boek en dan zien we vanavond wel.
Hou moed in jullie regenland. Het goeie weer zal ik meebrengen tegen 11 juni.