donderdag 29 maart 2007

Bangkok part II

sawaddee krab ....Tja het zit er al weer op in deze spannende stad. We zijn net aangekomen op de luchthaven na een dolle rit in de taxi van een schumacher. Op 1u hebe we de koffers afgehaald in he hotel en dor de drukke avondspits de tocht naar de luchthave volbracht. Deze middag enkel nog M bezocht i zijn schitterend appartement direct in de stad. Gewoon niet normaal de mensen hier. Zo lief. De ene brengt ons naar de luhthaven in Chiang Mai, de ander laat eten thuis brenge vor ons... echt de max. Gisteren zijn we nog wa in de gezellige live music bar blijven plakken tot 1u. 4 long island ice teas later, een leker etentje en twee grote pintjes en we zijn 13 euro kwijt... Het is gewoon niet te beschrijven. We zien het niet zitten terug te keren naar onze toeristenghetto. We zaten hier tussen de thais, hebben 6 dagen met hen geleefd, gegeten en plezier gemaakt. Ik heb hier gewoon mijn hart verloren. Was het niet van de hitte ;-). Ah ik zal hier sneller terug staan dan ik zelf kan denken. Bart had gelijk ik had hier 10 jaar eerder op vakantie moeten komen. Ah weet je wat. Het is nog niet voorbij. Nu nog 3 dagen Phfucket en we gaan ervan genieten. Nu nog even genieten van de service va een super airline (Thai) en dan zien we morgen wel op het strand waneer ik nog een beetje kan schrijven.Ciao